Rezultati pretrage
  • Vaša košarica je prazna

Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje.

Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA
 

Poštovani potrošači,

sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“, br. 19/2022. i 59/2023.) obavještavamo Vas da pisani prigovor na kupljenu robu, pruženu uslugu ili poslovanje trgovca u odnosu s potrošačem možete podnijeti na jedan od sljedećih načina:

  • Osobno – prodajnom osoblju u prodavaonici na adresi:
    Euro-vrt d.o.o., Ulica grada Gospića 3, 10 000 Zagreb
  • Putem pošte – na adresu sjedišta društva:
    Euro-vrt d.o.o., Ulica grada Gospića 3, 10 000 Zagreb
  • Putem elektroničke pošte – na adresu: info@eurovrt.hr

Prigovor mora biti podnesen isključivo u pisanom obliku i potrebno ga je nasloviti s „Prigovor potrošača“ te u istom navesti:

  • Vaše ime i prezime,
  • obrazloženje prigovora,
  • kontakt podatke za dostavu odgovora (kućna adresa i/ili e-mail adresa).

Nepotpuni prigovori ili oni dostavljeni protivno ovim uputama neće se razmatrati.

Na Vaš ćemo prigovor odgovoriti u pisanom obliku najkasnije u roku od 15 dana od dana njegova zaprimanja.

Vaš Euro-vrt d.o.o.

SVE CIJENE NAVEDENE NA WEBU SU UVJETNE I MOGU BITI POSLJEDICA POGREŠKE OPERATERA.

ODRIČEMO SE ODGOVORNOSTI ZA BILO KAKVE POSLJEDICE TAKVIH POGREŠAKA.